Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Klar -- tills vidare

Av Mikaela - 30 maj 2012 22:31

Den här får duga. Jag kommer nog att ändra den snart igen ändå.


Lova kom på en jättebra idé som jag bara måsta göra -- förlåt Lova men jag har inga bra ideer annars!


Jo, hon sa att man borde ta och skriva ner tre bra saker som har hänt under dan! Det ska jag börja göra.


PNUKT LOVA PNUKT!!!



Idag har vi typ bara slöat i skolan. Vi kollade på tre filmer, spelade spel en timme och en halvtimme räknade vi matte. Men det är ju snart sommarlov ändå ju ^^


När jag svängde förbi farmor och farfar påvägen hem efter skolan så fick jag välja två trisslotter. Jag valde nogrant och vann 25x2 och 50.

Det är ganska bra gjort tycker jag, de var de ända med vinnst!


Och så sa mamma när jag kom hem att vi hade köpt ett jättefint hus i Kiruna! (Ja, vi ska flytta dit) Då blev jag glad!




Godnatt mina änglar hållde jag på och säga  D:

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 24 september 2012 21:55

Hej. Så mycket läxor. Så mycket hål. Ska bli intressant att lägga upp ett eget schema och jobba med allt skolarbete själv - hemma.   Den här veckan ska arbetslaget 8 (eller vad de nu kallar det) ha utvecklingssamtal. Alla 8:or under tis-ons-t...

Av Mikaela - 21 september 2012 21:59

Hejsan! Jag såg en regnbåge idag :3 Det blev nästan en liten "Double rainbow"-upplevelse... Eller nej. Nästan. Vi hade skoljoggen idag. 5km. I regn. Mysigare kan man ha det... Jag gick med Maija, en kompis i min klass och pratade. Hon försökte...

Av Mikaela - 20 september 2012 14:30

Hejsan, Mikan här igen. Det var ett tag va? Japp. Mycket har hänt. Ett sommarlov har passerat, jag kom in på Bungelägret, var där en vecka (och hade grymt kul där). Jag har flyttat. LÅNGT. Numera bor jag i Kiruna, en liten kall stad nära rik...

Av Mikaela - 30 maj 2012 21:58

Usch vad mörk och trist min blogg E! Måste ta och sommra till den lite! Ja du, återkommer när den är färdig! ;D ...

Av Mikaela - 28 mars 2012 21:49

Hej! Nu har premiären för "The Schooldance" varit, och det känns bra! Idag har vi haft två skolföreställningar och en "vanlig" som man fick komma och titta på om man ville, och imorgon ska vi ha en skolföreställning till. Min pappa satt och tog någ...

Om mig


Hejsen, detta är min lilla blogg, hoppas du gillar den! :D

Sök här

Fråga på bara

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken "Youtuber" tycker du mest om?
 Pewdiepie
 Tobuscus
 William Spetz
 Cry
 Jacksfilms
 Malvinstudios
 IJustWantToBeCool
 Annan

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mina tittare ;)

RSS

Don't speak Swedish?


Skapa flashcards