Alla inlägg under januari 2012

Av Mikaela - 4 januari 2012 13:40

Hejsan,

ja, jag har skaffat en ny design! Nå, vad tycker du? ;)

Kommentera och säg vad du tycker!

Av Mikaela - 4 januari 2012 10:57

Hej!

jag har liksom tagit lite lov, hehe, men jag är tillbaka nu! :D

I mellandagarna gjorde jag typ ingenting, men jag var ju förstås på annandagscupen och skötte klockan! Det var den bästa cupen jag någonsin varit på, men det förstås, det var ju min pappa som arrangerade den! Haha... ;)

På nyårsaftonen var jag hemma hela dagen och vi bjöd hem farmor och farfar på middag, sen gick dom hem till sig och vi väntade på fyrverkerierna (vi skjuter aldrig upp egna). Vi som bor i ett trevåningshus har ganska bra utsikt ;)

Och snart fyller mina småsyskon år! Den 9:de och 11:de! Snacka om att tiden går fort!

Imorgon ska jag till Uppsala.

Jag måste ta och ladda upp några bilder...


Sees!

 

ps. Titta in på annandagscupen.se! Gör det ;)

Om mig


Hejsen, detta är min lilla blogg, hoppas du gillar den! :D

Sök här

Fråga på bara

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken "Youtuber" tycker du mest om?
 Pewdiepie
 Tobuscus
 William Spetz
 Cry
 Jacksfilms
 Malvinstudios
 IJustWantToBeCool
 Annan

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mina tittare ;)

RSS

Don't speak Swedish?


Ovido - Quiz & Flashcards