Direktlänk till inlägg 24 december 2011

Julafton!!!

Av Mikaela - 24 december 2011 20:11

Hej!

Idag är det julafton!

På moronen åt vi gröt till brunch (jag hoppade liksom över frukosten) men det var ingen mandel i gröten eftersom vi åt två olika sorters gröt (mannagryn och risgryn).

Sedan åkte vi till farmor och farfar, där kusinerna väntade med julklappar.

Vi kollade på Kalle Anka och tomten kom (en bedragare! Det är ju jag som är tomten!) och vi öppnade paket innan vi åkte hem och åt middag (julbord).

Sedan öppnade vi mer paket och fikade.

Jag fick Spotify premium, en film, ett wii-spel (zelda nånting), en jättecool drake (från Alexandra!), m.m

Det coolaste är nog att jag fick en sida--> dragonpower.se !!

Jag har änu inte hunnit starta upp den, men jag kanske hinner det imorgon!


Det här är nog den bästa julen någonsin! :D

Jag har tagit kort på våran gran, men jag lägger ut dom imorgon.


God jul

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mikaela - 24 september 2012 21:55

Hej. Så mycket läxor. Så mycket hål. Ska bli intressant att lägga upp ett eget schema och jobba med allt skolarbete själv - hemma.   Den här veckan ska arbetslaget 8 (eller vad de nu kallar det) ha utvecklingssamtal. Alla 8:or under tis-ons-t...

Av Mikaela - 21 september 2012 21:59

Hejsan! Jag såg en regnbåge idag :3 Det blev nästan en liten "Double rainbow"-upplevelse... Eller nej. Nästan. Vi hade skoljoggen idag. 5km. I regn. Mysigare kan man ha det... Jag gick med Maija, en kompis i min klass och pratade. Hon försökte...

Av Mikaela - 20 september 2012 14:30

Hejsan, Mikan här igen. Det var ett tag va? Japp. Mycket har hänt. Ett sommarlov har passerat, jag kom in på Bungelägret, var där en vecka (och hade grymt kul där). Jag har flyttat. LÅNGT. Numera bor jag i Kiruna, en liten kall stad nära rik...

Av Mikaela - 30 maj 2012 22:31

Den här får duga. Jag kommer nog att ändra den snart igen ändå.   Lova kom på en jättebra idé som jag bara måsta göra -- förlåt Lova men jag har inga bra ideer annars!   Jo, hon sa att man borde ta och skriva ner tre bra saker som har hänt un...

Av Mikaela - 30 maj 2012 21:58

Usch vad mörk och trist min blogg E! Måste ta och sommra till den lite! Ja du, återkommer när den är färdig! ;D ...

Om mig


Hejsen, detta är min lilla blogg, hoppas du gillar den! :D

Sök här

Fråga på bara

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken "Youtuber" tycker du mest om?
 Pewdiepie
 Tobuscus
 William Spetz
 Cry
 Jacksfilms
 Malvinstudios
 IJustWantToBeCool
 Annan

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mina tittare ;)

RSS

Don't speak Swedish?


Skapa flashcards