Alla inlägg den 21 december 2011

Av Mikaela - 21 december 2011 14:54

Hej!

Ja, jag har inte bloggat sen i lördags men jag har inte hunnit.....fören nu.


I söndags så blev mitt högeröra lite cp:ad, så på

måndan åkte jag och mamma upp till sjukhuset och fixade det. Det gjorde så att jag missade klassrådet på måndag morgon där dom sa vad som skulle hände på tisdagen.

Så på tisdagen när jag kommer till skolan syns inte en själ till. Den ända jag möter är en i min klass, som säger att alla andra redan är i hallan.

Okej?

Jag tar mina böcker och går till hallen (det är våran idrottslokal) där hittar jag hela skolan+ lärarna.

Det pågor tydligen en vollybollmatch mellan några elever och lärarna.

Kul att jag fick veta det innan.

Idag Onsdag var det julavslutning! YEY!  



Vi har julstädat och jag har dammsugit!

*stolt*


Jo, jag har börjat med att spelat piano 24/7! Jag har t. ex. lärt mig Für Elise med händerna korsade! (d.v.s. jag spelar höger hands noter med vänster hand och tvärt om!)

Jag älskar att spela piano <3



LIKE A FIRE FLAME IN THE DARK <3

Om mig


Hejsen, detta är min lilla blogg, hoppas du gillar den! :D

Sök här

Fråga på bara

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken "Youtuber" tycker du mest om?
 Pewdiepie
 Tobuscus
 William Spetz
 Cry
 Jacksfilms
 Malvinstudios
 IJustWantToBeCool
 Annan

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mina tittare ;)

RSS

Don't speak Swedish?


Ovido - Quiz & Flashcards