Alla inlägg under november 2011

Av Mikaela - 30 november 2011 21:37

Hej,

Jag vill börja med att spela musik igen! Jag har spelat piano tidigare i te år, och orgel i 1 till ½.

Orgel var roligast, det var liksom en utmaning. Men kyrkan stänger halv 5 varje vardag, och jag slutar mellan 3 och halv 4....... Jag kommer inte att hinna träna så värst mycket.

Vi har inget piano, men ett keyboard. Det är inte lika skönt att spela som vanligt piano eller orgel.

Vi har även en gitarr och ett digitalt trumset.


Så, vad ska jag spela? Kom gärna med egna förslag!




Av Mikaela - 30 november 2011 19:24

Hejsan,

idag hade jag utvecklingssamtal. Usch.

Det känns ALLTID som att vara på polisförhör.


Lyssnar på lite musik.... :










Jo, novellen, den blev inge bra...... men, men, idag var sista inlämningsdagen.... så det kan jag inte göra något åt. Äh, va fan, vem bryr sig! Jag kommer ändå inte vinna.

Men den som vinner är bra, jag längtar efter att läsa den (Y).

Eh...... fråga inte......


Av Mikaela - 29 november 2011 21:30

Hej,

jag har inte bloggat nu på sistone (mina aktiva läsare visste nog det redan) MEN jag kommer att (förhoppningsvis) blogga lite mer nu.

Klaga gärna på mig.




Dagens nuläge: Jag kar kommit in i bokslukaråldern igen (om jag ens lämnade den....) och jag har skrivit en novell till en novelltävling. Det gick väl sådär....

Jag har inte fotat så värst mycket......så inga bilder. Än.

På onsdag har jag utvecklingssamtal...... det är seriöst HEMSKT. Men men, det kanske är bättre nu när jag har en ny lärare......

Man kan ju alltid hoppas.


I lördags fick jag följa med pappa och B-laget till Åland, där dom spelade en hockeymatch.

De förlorade med 17-1.................





Go´natt gott folk ;)

Av Mikaela - 10 november 2011 21:22

Tjoooooooooooooooooooooooooooo!


Idag har jag varit på typ karmerakurs. Det va jättekul!

Jag och han som höll i kursen hade likadanna kameror. Det var lite kul!





ja, hejdå då....

Av Mikaela - 5 november 2011 15:01

Heeej!


Äntligen är jag tillbaka från Tyskland, jag va och hälsa på några som min farmor och farfar känner, som bor i Tyskland som sagt.


Nu E det lov här där jag bor, så det händer inte så mycket....


Skriv gärna i gästboken vad du tycker att jag ska skriva om, vad du tycker om min blogg och vad jag skulle kunna göra bättre.



Seeees!!  ;)


Om mig


Hejsen, detta är min lilla blogg, hoppas du gillar den! :D

Sök här

Fråga på bara

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken "Youtuber" tycker du mest om?
 Pewdiepie
 Tobuscus
 William Spetz
 Cry
 Jacksfilms
 Malvinstudios
 IJustWantToBeCool
 Annan

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mina tittare ;)

RSS

Don't speak Swedish?


Ovido - Quiz & Flashcards