Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av Mikaela - 11 oktober 2011 18:53

JJJJJJAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!,

Så j***a glad!, pappa har köpt en film till fredagens fredasmys!! Och vet ni vilken film det är???


JO:    WALL-E!!!!!!!!!  


Jag ÄLSKAR den filmen!!! Värdens bästa barnfilm! 


HAHAHHAA, är lite hyper......



JO,

 jag, Lova (--->http://bindgalen.bloggplatsen.se/ ),

Sara (--->http://saraerikssoon.blogg.se/index.html )

och Kevin ska göra en reklamfilm!! Hahah, vi filmade lite idag, och det gick inte alls!

HAHAHAHHA, kanske lägger jag ut några misslyckade försök....Om jag får för Lova (som jag filmade) eller jag orkar.....

HAHAHHAHA, vi gjorde 21!!! tagningar på samma scen och det går fortfarande inte!!!!!

Kan fortfarnde inte sluta skratta!!!!!!!!!!!!!!!!   

Om mig


Hejsen, detta är min lilla blogg, hoppas du gillar den! :D

Sök här

Fråga på bara

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken "Youtuber" tycker du mest om?
 Pewdiepie
 Tobuscus
 William Spetz
 Cry
 Jacksfilms
 Malvinstudios
 IJustWantToBeCool
 Annan

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mina tittare ;)

RSS

Don't speak Swedish?


Ovido - Quiz & Flashcards