Alla inlägg under september 2011

Av Mikaela - 30 september 2011 21:12

Hejsan,

har inte bloggat på ett tag, har inte orkat eller inte haft tid.

få se... Torsdag. Jag...Ja nu vet jag! Jag lånade 3 böcker från bibblan. HA! Fast jag har nu typ 9 böcker som väntar på att läsas ut.... 

Har gjort en bokresention som jag inte orkat lagt ut, om boken "Sorgfjäril"

av Inegelin Angerborn eller nått sånt... kommer ut med den imorgon.


Igår kväll hände något skummt! (Jag måste ersänna att jag har ett sjätte sinne och är lite av ett medium först.)

Jo, igår när jag skulle gå och lägga mig, så stängde jag först sovrumsdörren, men det var liksom inte rätt så jag öppnade den igen och så att det stog en skepnad i trappan! huvaliga! Jag blev allderes iskall och vände mig om och gick in i sovrummet. "Det är ingenting där, det är ingenting där ..." tänkte jag och gick en cirkel mitt i rummet och sedan tillbaka till dörren och hon var kvar!

SCARY...  

Av Mikaela - 28 september 2011 20:32

SKITOXÅ, idag missa jag teatern!! FaAN!!


aaja en bild:


 

Av Mikaela - 27 september 2011 21:25

En bild:


 

Av Mikaela - 27 september 2011 21:07

Hej ingen,

har inte hänt ngt särskilt idag, förutom att vi fick sluta tidigare i dag för att vår lärare var sjuk.

Av Mikaela - 27 september 2011 20:54

Hej,

jag bloggade inte igår, för jag sov över hos min farmor och farfar, och deras dator är lite... ja, du vet...

Men iallafall!, jag, Lova, Alma och Sara hittade en kundvagn dumpad i en buske, så vi tog den till Hemköp och vi fick varsin kexchoklad! MUMMS!!


Av Mikaela - 25 september 2011 20:19

Lite bilder jag fotat igår och idag:



     

                


Av Mikaela - 25 september 2011 16:34

Hej!,

Idag har min mamma födelsedag! Grattis!

Efter frukost åkte vi till en aktion och där fota jag den hära coola stenen:

  OBS!! Bilden är inte redigerad!!

Av Mikaela - 24 september 2011 15:08

Hej igen!

idag har jag fotat som en galning, massor av foton bara idag!

förövrigt mår jag bra, bara lite ont i magen sen igår.


En bild på mig:

 


kommentera gärna :)

Om mig


Hejsen, detta är min lilla blogg, hoppas du gillar den! :D

Sök här

Fråga på bara

3 besvarade frågor

Omröstning

Vilken "Youtuber" tycker du mest om?
 Pewdiepie
 Tobuscus
 William Spetz
 Cry
 Jacksfilms
 Malvinstudios
 IJustWantToBeCool
 Annan

Gästbok!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

Mina tittare ;)

RSS

Don't speak Swedish?


Skapa flashcards